Reclamații și returnarea produselor
RECLAMAȚII
Aveți probleme cu livrarea dumneavoastră? Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
-
Trimiteți un e-mail la adresa info@ezshop.cz, care să conțină:
- Subiectul e-mailului: RECLAMAȚIE - XXXXXXXX (înlocuiți X cu numărul comenzii dumneavoastră)
- Scrisoare de însoțire cu descrierea defectului
- Fotografii ale produsului, dacă este deteriorat
- Copie a dovezii de cumpărare
- Adresa dumneavoastră de retur
- Numărul contului dumneavoastră bancar pentru eventuale rambursări
-
Nu trimiteți produsul înapoi imediat; așteptați răspunsul nostru. Reclamațiile nu pot fi soluționate telefonic.
-
Dacă trimiteți produsul înapoi, expediați-l fără ramburs. Plata vă va fi returnată ulterior în contul dumneavoastră. Pachetele cu ramburs nu vor fi acceptate.
RETURUL PRODUSELOR
Ați achiziționat un produs de pe www.ezshopro.ro? Puteți să-l returnați fără a specifica un motiv în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Pentru a returna produsul, vă rugăm să urmați acești pași. Este foarte simplu și nu este necesar să completați formulare.
-
Restabiliți produsul în starea sa originală pentru a vă putea rambursa întreaga sumă plătită. Împreună cu produsul, nu uitați să includeți toate accesoriile și documentele (certificatul de garanție, manualul, eventual cadoul care a fost inclus în produs).
-
Scrieți pe o hârtie numele și prenumele dumneavoastră și numărul comenzii.
-
Plasați hârtia în cutia cu produsul și ambalați-o cu grijă.
-
Trimiteți pachetul la adresa: Ezshop.cz, Opavská 954, 747 21 Kravaře (Nu trimiteți pachetul cu ramburs).
-
Trimiteți un e-mail la info@ezshop.cz cu numele și prenumele dumneavoastră, numărul comenzii, data expedierii pachetului și numărul contului bancar pentru rambursarea sumei.
-
Banii pentru produs vă vor fi returnați în termen de 14 zile.