Reclamații și returnarea produselor

RECLAMAȚII

Aveți probleme cu livrarea dumneavoastră? Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

  1. Trimiteți un e-mail la adresa info@ezshop.cz, care să conțină:

    • Subiectul e-mailului: RECLAMAȚIE - XXXXXXXX (înlocuiți X cu numărul comenzii dumneavoastră)
    • Scrisoare de însoțire cu descrierea defectului
    • Fotografii ale produsului, dacă este deteriorat
    • Copie a dovezii de cumpărare
    • Adresa dumneavoastră de retur
    • Numărul contului dumneavoastră bancar pentru eventuale rambursări
  2. Nu trimiteți produsul înapoi imediat; așteptați răspunsul nostru. Reclamațiile nu pot fi soluționate telefonic.

  3. Dacă trimiteți produsul înapoi, expediați-l fără ramburs. Plata vă va fi returnată ulterior în contul dumneavoastră. Pachetele cu ramburs nu vor fi acceptate.

RETURUL PRODUSELOR

Ați achiziționat un produs de pe www.ezshopro.ro? Puteți să-l returnați fără a specifica un motiv în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Pentru a returna produsul, vă rugăm să urmați acești pași. Este foarte simplu și nu este necesar să completați formulare.

  1. Restabiliți produsul în starea sa originală pentru a vă putea rambursa întreaga sumă plătită. Împreună cu produsul, nu uitați să includeți toate accesoriile și documentele (certificatul de garanție, manualul, eventual cadoul care a fost inclus în produs).

  2. Scrieți pe o hârtie numele și prenumele dumneavoastră și numărul comenzii.

  3. Plasați hârtia în cutia cu produsul și ambalați-o cu grijă.

  4. Trimiteți pachetul la adresa: Ezshop.cz, Opavská 954, 747 21 Kravaře (Nu trimiteți pachetul cu ramburs).

  5. Trimiteți un e-mail la info@ezshop.cz cu numele și prenumele dumneavoastră, numărul comenzii, data expedierii pachetului și numărul contului bancar pentru rambursarea sumei.

  6. Banii pentru produs vă vor fi returnați în termen de 14 zile.